Thursday, May 5

okay menyampah dah

now that's the hundredth thing you've done that totally pissed me off. got anymore? cause surely you'd like to see me erupt rite?

tolong lah weyh.

anyways,
I found this 15 year old kid singing one of my oh-so favorite songs, 'One in a Million'. Najwa Latif's the name. it was okay lahhh for me. berbakat jugak dia nie. bagus bagus. dan comel.

the Yuna population nampak nya dah bertambah

then I found this gal. she's a Kiwi. bukan buah kiwi ye sahabat atau kiwi binatang tak bersayap tu, tapi Kiwi as in she's from New Zealand. eheh.

and I gotta say, I was pretty impressed! mmhmm. the way she sang and played that darn guitar makes it all look too easy man huh! I envy you grr. but still, you did blew me away sayang. okay ew.
kau boleh main guitar macam dia tak? tak boleh kan haha

hmm tak kesah lah.
sapa pun buat cover, I'd always prefer the original. no one can beat you, Ne-Yo! *shrieking obsessed tone*


killer moves there Ne-Yo,
keep making 'em awesome songs and clips yaw.
toodles.

Tuesday, May 3

quote of the day

"Don't cry because it's over. Smile because it happened."
Theodor Seuss Geisel

Tuesday, April 26

current wish list

#1 The Sims
orang main AC LFD Crysis lah segala tapi aku nak main Sims. peduli apa orang nak kata. aku nak jugak pegang my own Sims CD. aku desperate nak main. period.

#2 family
wish for them to cepat-cepat lah balik Malaysia. kesian Mama dah bosan duduk lama-lama kat sana kan. good news! they're gonna be back this early July, but tak tahu berapa lama. and Ayah plans a ton of things to do. ehem ehem paintball war for the whole family. are you sure Ayah? hmm? hmm?

#2 driver's license
L is for loser. I'm still a L holder people, and clearly am not satisfied with only L stamped on my face. gotta get the official P within these few months, just got to. then I can prove to Mama I CAN drive. no more 'Boleh ke kau bawak kereta tu Dek?' anymore. and bila dorang balik nanti boleh aku bawak the whole Brady bunch jalan-jalan naik WDK tu kan? yup, high hopes there Hanna haha.

#3 studies
memandangkan aku cam huh? ahaa? hmm? with this degree thingy in the same course, aku terpaksa merelakan je lah walaupun tak minat. at least there's still that tiny light in the future for me to actually grab hold of a degree script with the results I have for diploma. I just wish I can make it through the rough days of the degree life. and then get a promising job after that. ada kan never-ending cash flowing jobs out there kan?

#4 tying the knot
ehem * clears throat*. sapa tak nak kan? tapi kalau boleh nak je aku kahwin cepat-cepat dengan jejaka idaman aku nie. hold your horses Hanna, sabar sabar. you have to make sure prince charming and of course YOURSELF dah stabilize in terms of, well, everything. bukan senang family aku nak senang-senang nak kahwin kan, especially all the makciks. dorang rajin menfilter and interview nie. good luck lah sedara.


btw,
thanks for the idea, Adha
anda boleh melayari laman web beliau dengan hanya mengclick nama yang diwarnakan diatas.


teehee. toodles.

Thursday, April 7

tag! you're it!

LOL. first time getting a blog-tag.

1.Adakah awak rasa awak hot?
Buat apa nak rasa panas?

2.Upload pic anda dari PC sekarang
 


3.Cerita la pasal gambar itu.
melantak satay kat rumah Hj Samuri kat Shah Alam.


4.Bila kali terakhir anda makan ayam?
two days before.

5.Apa yang anda buat selain dari menyelesaikan tag ini?
tengok Oh! My School sambil memaki hamun Yahoo! Mail

6.Lagu terakhir yang anda dengar?
Nobody - Wondergirls. err it was because I was watching OMS okayyy

7.Selain dari nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
adek, dekna, kakak, baby. papa mama kau nak panggil pun aku dah tak kesah dah ;DD


8.Tag lagi lapan orang!
yang dah tag ke belum tag ke, aku still nak letak nama korang
1.Hanisah
2.Najwa
3.Amalina
4.Adha
5.Iffah
6.Hafiz Zaki
7.Sare
8.Eira


9. Siapakah nombor satu?
only the quirkiest gal around mmhmm

10.Cakap sesuatu pasal nombor lima?
oh senior ku si cantik manis


11.Nombor tiga ada hubungan dengan siapa?
with me lah! besties


12.Bagaimana dengan budak nombor empat?
I really don't know. his FB status is now 'in a relationship'


13.Pesanan buat nombor enam?
dude, follow your dreams! ;))


14.Kata kata cinta untuk nombor dua?
marry me please, honey bear? HAHAHAHA


15.Berikan lima perkara yang anda tahu mengenai nombor satu?
bestie. huggies. smileys. giggly. loveys? hehe lap youuuu


16.Persamaan antara kambing dengan lembu?
mammalia.


17.Adakah anda tahu Rizman itu sengal?
who?


18.Gay or Lesbo?
Lady Gaga much?

Friday, April 1

I'll be standing right next to you

baby you have me and I have you and I can't be any more happier
"I pray to god to keep you forever"
I LOVE YOU


this Bieber obsession is getting outta hand.
fudge *handface*

Monday, March 7

open your mouth

*yawns*
am tired of assessing this. kau plak kritik ye

Thursday, March 3

quote of the day

"It's a very funny thing about life; if you refuse to accept anything but the best, you very often get it "
William Somerset Maugham